Gépjárművek teljeskörű ügyintézése!
Levesszük az adminisztrációs terheket az Ön válláról. Nincs többé sorban állás, felesleges egyeztetés, visszajárás, nyomtatás, idegeskedés és hivatalokban elpazarolt idő! NEM fog elveszni az ingoványos bürokráciában.
Ha Ön is állt sorban kormányhivatalban úgy, hogy máshol kellett volna lennie, vagy akkor ért oda amikor nem volt ügyfélfogadás, akkor jó hírünk van! Ennek most vége, minden gépjárművel kapcsolatos ügyét elintézzük, Önnek csak egy valakivel kell kapcsolatot tartania. Velünk!
Kérdése van? Hívjon minket még ma!
A letöltések között hasznos – többségében szerkeszthető Ms Word (.doc) – dokumentumokat talál az ügyintézések megkönnyítése érdekében.
Sajnos rengeteg féle, fajta dokumentum kering az interneten, melyek sok esetben megnehezítik a munkánkat.
Jól bevált, kidolgozott ügyvitellel dolgozunk, ezért kérjük, hogy kizárólag az alábbi dokumentumokat használja, és juttassa el a részünkre.
Köszönjük szépen az együttműködését!
Az eljárás megkezdése a közlekedési hatóság által kiadott időpont függvénye. Miután a közlekedési hatóságnál a honosítás megtörtént a további eljárás (regisztrációs adó ügyintézés, biztosításkötés és okmányirodai ügyintézés) akár 1 nap alatt lezajlik.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, a rendelkezésre álló dokumentumokkal. (e-mail, telefon, személyes ügyintézés)
Minden ügyintézés megkezdéséhez szükséges egy meghatalmazás kitöltése. Az eljárástól függ, hogy milyen további adatokra van szükség.
Igen kell. Általánosságban az ügyintézés megkezdéséhez szükséges dokumentumok átadásakor, valamint az elkészült anyag átvételekor.
Magyarországon 13 biztosítótársaság kínál KGFB biztosítási terméket, biztosítópartnerünkön keresztül 12 társasággal állunk kapcsolatban.
2024. december 7-én és
2024. december 14-n szombaton
8:00-12:00 óráig
NYITVA lesz az irodánk!
JÚLIUS 25-én és 26-án az E.ON fejlesztést végez.
Ebből kifolyólag előfordulhat, hogy nem lesz áram ezeken a napokon. A vezetékes telefon nem lesz elérhető, valamint regisztrációs adó ügyintézés esetén kizárólag anyagátvételre lesz lehetőség.
A további okmányirodai ügyintézés és biztosításkötés zavartalanul fog működni!
Megértésüket köszönjük!
Üdvözlettel: Az Átíró Iroda csapata
ugyintezes@at-iroda.hu
Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy JÚLIUS 09-14. között a +36 20 322 2111-es, valamint a +36 72 56 9285-ös telefonszámok kizárólag nyitvatartási időben lesznek elérhetőek.
Amennyiben az esetleges torlódások miatt nem éri el irodánkat az alábbi számokon, kérjük keressen fel minket e-mailben!
Megértésüket köszönjük!
Üdvözlettel: Az Átíró Iroda csapata